Kvantový stavy

Nacházím se v kvantově neurčitém stavu, kdy jsem se ještě nezačala pídit po tom, jak to vlastně je, takže vlnová funkce ještě drží. Kvanová fyzika a filosofie mají společného víc, než jsem si myslela. Heisenbergův princip neurčitosti je vlastně o dialektickém napětí.

Řečeno lidsky - je to jiné, když nevíte, která ze dvou variant platí, než když to víte.

Asi se fakt něco děje.
Koupila jsem si dětskou knížku, když měli v Portálu mikulášský výprodej (kromě toho ale ještě cca 10 psycho knih, tak zlé to se mnou ještě není).
Minulé úterý jsem si v nějakém zvláštním záchvatu nicoty zařídila instagram.

Přicházejí zajímavý časy. 

Atmosféra v léčebně nemocnici cestou domů. S filtrem, když mám ten instragram, ne?!

Komentáře

  1. Nacházím se v jakémsi příjemném neurčitém světě. Nevím vlastně nic, nejsem schopna plánovat víc jak dva týdny dopředu, ale asi mě to netíží. A vztahy jsou zamotané a nezbývá nic jiného, než čekat...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky